tisdag 4 januari 2011

Super intense Get ready for beach 2011 workout;)

Var på Inpuls igår och testade ett träningsupplägg som några av mina kunder kommer att få träna.

OMG! Super intensivt som bara den i 65 min. Tror aldrig jag tränat så länge och så intensivt på en och samma gång:) Hade lagt upp det med 5 st Giant set och superset, men gjorde 4 st..annars hade passet blivit lite för långt. Lite finjustering och sedan klart! *nöjd* :)

I dag behövs ett långt yoga/stretch pass för mina ömma muskler. Gissa hur länge jag sov?! 12 timmar!!! Ready for a workout again;) Men det blir en vilodag idag..

När man tränat intensivt och helt kört slut på sig själv behövs en ordentlig återhämtning, och om man känner sig pigg och fräsch dagen efter och har lust att träna igen..ja, då har man lyckats:) enligt mig! Om man däremot känner sig trött och sliten och har ingen motivation alls till träning, då rekommenderar jag att man återhämtar sig med sömn, vila, näringsrik mat mm. Lyssna på kroppen! Den talar sanning.

Det är verkligen en skön känsla att efter ett intensivt pass känna sig redo igen för ett tufft pass, trots den ömma kroppen, *me like*;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar