lördag 15 januari 2011

Kostplan som ska sätta fart på förbränningen..

Vilat i dag från träning..har inte ens varit på promenad. Men i morgon ska jag träna ett cirkelpass med bodyweight-övningar och plyometriska övningar.

Nu ska jag börja med en kostplan till kund som ska sätta fart på förbränningen:)

Bland det roligaste med mitt jobb är kostrådgivningen, lika roligt som träningen. Men det beror ju på mitt stora binnande intresse som aldrig slocknar;)

Jag tror att det är viktigt att lära ut argumenten till varför det är bra att äta mycket broccoli, vitkål och annat grönt för alla vet ju ändå att man ska äta grönsaker och ekologiskt, men kanske inte varför?

Nu ska jag hitta argumenten som gör att min kund följer min kostplan som ska hjälpa till att komma i mål;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar