onsdag 12 januari 2011

I min korg finns alltid ägg, nötter och bär

En liten sovmorgon, frukost och sen en prommis för att handla en kasse med god mat. Fyllde korgen med 3 pkt frysta ekologiska hallon och blåbär, 3 påsar nötter, citrus, fullkornsbröd, 2 pkt ekoägg, lax och makrill. Och choklad handlade jag ju oxå:) Mörk 70% och eko, såklart!

Till lunch blev det bröd med varmrökt makrill och grönsallad. Åh, så gott:) Lite för saltig, men annars nästan lika god som laxen. Kommer helt klart att köpa mer.

Honey & Damita är roliga:) Slickar saltet på makrillen, men äter den inte när jag bjuder. Endast kattmat duger åt dessa prinsessor;) Min förra misse ville bara ha "riktig" mat som räkor, tonfisk och lax. Undrar vem som är mest bortskämd? Var nog Teddi när jag tänker efter;) Han vägrade äta kattmat.

I kväll blir det träning och kanske yoga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar