onsdag 1 december 2010

Leva som jag lär

Kl 13.00 ska jag till Ylva och få en Rosen-behandling:)

Härligt med mildare väder! Har längtat efter en promenad i friska luften.

Åkte på en liten förkylning:( Och jag som sällan blir sjuk?! Men jag vet varför...lite sömn, stressiga dagar, hård träning och iskall kyla...Har inte levt som jag lär:( Dessutom har min råkostsallad varit frånvarande...Nä, detta mår jag inte bra av! Nu ska jag återerövra mitt hälsosamma liv!;)

Till affären och handla vitkål, morötter, andra gröna godsaker, ekologisk yoghurt, eko-ägg... Blir en lång lista för allt är slut hemma.

Nu ska jag mixa ihop en superdrink med mitt Holistic Protein, ekologisk apelsin/morotsjuice och lite kokosolja. Gott och välgörande!

Ha en bra dag i Hälsans tecken! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar