söndag 26 december 2010

Julträning

Nyhetsmorgon och frukost efter en lång sovmorgon. Ska få in lite träning också.

Bästa träningen på länge hände på Julafton. I'm back;)

45 min supersets med mina favvo-övningar. Frontböj med en stor boxningssäck + armhävningar, marklyft + hopprep, 1-ben utfall med viktplatta + bålrotation med viktplatta. Efter intervaller med hopprep som uppvärmning körde jag övningarna i 2 set och sedan alla övningarna som cirkel i 2 omgångar. Sedan lite stretching och ett efterlängtat bastubad:) Gissa om jag var nöjd?!;) Julbordet smakade extra gott:)

Träningsvärken håller i sig även i dag. Promenad och snöskottning blev min träning på Juldagen.

I dag ska jag se vad jag har för anatomi-kunskaper.. Måste göra relicensieringsprovet innan nyår. 3 timmar plugg, minst.

Ha en mysig Annandagjul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar