söndag 26 december 2010

4 min cardio-challenge-workout!


Plugga!!
Så här kan det se ut när jag testar olika pass och nya övningar:) CD-skivor utspridda, träningsdagboksblad nedklottrade och balansbollar som far omkring...

Letade igenom bland mina sparade bootcamp-pass och hittade två från i höstas. Gjorde några ändringar så det blev en 4 min cardio-challenge-workout! Hemmaträning när den är som bäst:)

5 set/övningar som tränas i 4 min vardera, och försöker hinna med så många reps som möjligt med bra teknik. Min totala tid blev 26 min. Detta pass ska tränas igen nästa vecka och då ska jag göra fler reps och försöka korta tiden..blir en utmaning eftersom jag hade korta vilopauser mellan övningarna i dagens pass.

Näe, nu måste jag öppna böckerna!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar