söndag 19 december 2010

Advent

När jag och Annette checkade in i fredags frågade Linda oss om vi ville bli intervjuade av NSD. Vi fick svara på lite frågor om vad Framgångståget hade haft för betydelse för oss. För mig har Framgångståget varit en resa som handlat om förändring...Det går inte att beskriva här, men jag är oerhört tacksam för att få vara med :)

Föreläsningen med Jana Söderberg var jättebra! Handlade om tankens kraft. Charlotte Lindmark var helt underbar! Kommer verkligen gå på en föreställning med henne:)

Hela dagen var en Inspirationsdag och jag kände mig känslomässigt rikare när jag åkte hem.

På kvällen var det live-musik och vilken rolig överrskning!:) Det var ju Anki och Per som var och sjöng med sitt band!:) Jättebra!!

Nu ska jag tända ljus och mysa med en frivillig kisse i soffan;) Tror det blir gosiga Damita...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar