fredag 31 december 2010

Nyårsafton


Nya accessoarer till nyårsafton från Glitter. Partyväska, örhängen, ringar och en blomma till håret:)

Har funderat om jag ska ha nyårslöften för 2011.

Det året som snart är slut, 2010, hade jag nyårslöften som faktiskt har blivit sanning. Lovade mig själv för ett år sedan att 2010 skulle bli året då jag förverkligade några av mina mål och drömmar. En del mål är uppfyllda och andra är på gång... har många mål och drömmar kvar som räcker för flera år:)

Det viktigaste för mig är inte att alla mål och drömmar blir till verklighet, utan det viktigaste är att jag alltid följer min inre känsla och aldrig ger upp. Den inre rösten talar alltid sanning och om jag följer den mår jag bra och känner lycka.

Så mina nyårslöften för 2011 blir att fortsätta resan som jag påbörjat och att förverkliga en dröm...för jag vet att det går och att det nu finns tid till den drömmen...

Om du har en dröm eller en liten, liten önskan som inte vill försvinna, lyssna på din inre röst och låt detta år vara året då du testar och försöker låta denna dröm komma fram till verkligheten...;)

Och med det vill jag önska alla ett Gott Nytt År! Vi ses 2011..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar