onsdag 22 december 2010

22 december

Tränat PT-kund på Inpuls efter Glitter-jobb.

Var lite tidig på Inpuls och körde ett intervallpass på 10 min innan min kund kom. Som tur var hade jag ett linne under PT-tröjan eftersom jag blir så svettig när jag tränar;) Sprang ner i omklädningsrummet och fräschade till mig..var så härligt att springa igen:)

Just nu blir det små micro-pass som jag tar så fort jag får tillfälle:) Men på julafton, då blir det Träning med stort T som gäller. Hem till family och träna marklyft, hopprepsintervaller och annat roligt!:) Sen julmat. Och gulliga pappsen har sagt att han ska köpa ekologiskt.. Allt för sina döttrar:)

Nu ska jag fika pepparkaka som syrran har bakat, helt själv. Hon har till och med gjort degen själv. Och kakorna är beroendeframkallande, haha!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar