måndag 29 november 2010

Framgångståget

Konsultation med ny kund i ca 30 min och nu resten av dagen jobb hemifrån.. har massor som ligger efter i en hög på bordet.

Denna vecka blir det en lugn träningsvecka. Har kört ganska hårt i några veckor och behöver nu en återhämtningsvecka. Stretching, yoga, promenader och sovtimmar att ta igen.

I helgen är sista träffen med Framgångståget. Ett år har passerat otroligt fort. Jag har lärt mig så mycket under denna utbildning och träffat så många fantastiska människor. Alla föreläsare, kursledare och deltagare. Jag undrar var jag hade varit om jag inte hoppat på Framgångståget... Tänk om jag inte hade gått fram till Malin den där dagen på Kulturens hus.. Ett sådant litet steg kan ge så mycket i framtiden. Värt att tänka på när du får en inre uppmaning..

Nu ska jag vila lite i soffan innan jag tar tag i jobb:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar