fredag 12 november 2010

OMG:)

Sovmorgon och en STOR frukost gav lite energi till kroppen som är såå trött efter veckans slit bland vikter, backar och löpband.

Promenad till Inpuls för ett planerat intensivt pass..efter 5 min på löpband började tankarna komma som säger -kommer inte orka i 6 min till! och..-kommer inte klara att springa fortare än så här!:(

Men, då ändrade jag låt och höjde volymen..och sa till mig själv att jag får efter 1 min stanna, vila och dricka vatten..

Slutade med att jag sprang hela det planerade 11 min + 2 min extra efter 1 1/2 min vattenpaus..:) Totalt 13 min högintensivt på löpband (jobbigare än vanliga intervaller!)

Sedan cirkelträning i 35 min. Samma som i måndags, men fler set. Som sagt så orkar man mer än man tror!

Nu ska jag ta en promenad och möta syster..ska handlas fredagsmysmat:) Lax, knäckebröd, avocado och en vaniljkesella till äppelpajen..åhh vad jag har längtat!;)

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar