torsdag 18 november 2010

Vill ha Jul, NU!


Hur virrig får man va?! Känns som att hjärnan inte hinner med i dag..Var och handlade på Konsum och blev så sugen på några bitar choklad till i kväll..Köpte en mörk chokladkaka 70% Änglamark. Kommer hem och börjar leta och leta efter denna kaka, men hittar ingenstans..ingen tanke på att jag kan ha glömt den på konsum, för sånt glömmer aldrig jag!..men till slut ringer jag bara för att kolla, och ja, jag har glömt den:)

Har för mycket att tänka på just nu.. Men bara roliga saker!

Köpte min andra julklapp till syrran:) Nu ska jag spara fram till December..Vill ha riktig julstämmning och lite julstress;)

Och först ska ju 2 av mina bröder firas! Först ut är Nicke som fyller 17 den 5:e december..Tror inte att han läser min blogg, så jag kan nog säga att han ska få nya, snygga jeans av mig:) Bland det bästa jag vet är att köpa presenter och julklappar till familj och vänner! Och göra fina paket! Love it:) Jag skulle verkligen passa som tomtenisse, ha ha..

Längtar till Jul, som ni kanske märker..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar