torsdag 28 oktober 2010

Tjohoo!!:)

Åh, älsklingsträning! Benen har pinats;) Hade enormt mycket energi i kroppen och bara längtade till mina marklyft och frontböj. Avslutade med plyometriska knäböj.

Uppvärmning med bodyweight övningar. Sedan 3 superset med frontböj+armhävningar(händer på hantlar för tyngre magträning), efter det 2 set lätta marklyft följt av 8 set tunga marklyft (3reps). Avslutade med att hålla i en 10 kg viktplatta och jumpsquats (=knäböjshopp). 4 set som brände!:) Totalt 40 min intensiv träning!

Vad hungrig jag blev innan middagen.. ändå så åt jag ett ordentligt mellanmål efter träning.. som sagt så sätter marklyften förbränningen på maxspeed!;)

I morgon blir det träning på Inpuls..Rygg, axlar och 10 min intervaller..längtar...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar