torsdag 7 oktober 2010

Favorit i repris


En favorit i repris..waiting for tonight-workout. Lyckades öka antalet reps på alla 4 minuters övningar, men tiden blev 7 min längre. Alltså intensivare träning på 4 min, men längre vila mellan övningarna.

Är nöjd att jag orkade mer, men kan inte riktigt släppa detta pass ännu:) Måste testa igen nästa vecka. Målet blir dagens reps på 30 min totalt! Blir tufft, men det ska gå..ger mig inte! :)

Nu är jag så trött...

I morgon blir en Glitter-dag. Lite sovmorgon:)

På lördag Bootcamp. Ett utmaningspass kl 9.30. Och ett lite mildare pass kl 10.30 för nybörjare till mer träningsvana som vill komma och testa en gång gratis.

Skicka ett mail om du vill komma på ett prova-på-bootcamp.

2 kommentarer:

  1. Nämen - så kul! En likadan som jag :D
    Ska du också tävla för Helene?

    Vi måste ta en lunch eller prommis nån gång och bara träffas och surra!

    SvaraRadera
  2. Det måste vi absolut göra! :) Träffade Helene i våras, men blir ej i år. Är ett av mina mål:)

    SvaraRadera