lördag 23 oktober 2010

Arctic Voices


Två inspirationsrika dagar! Har varit i Sunderbyn på Framgångståget som denna helg handlade om Storytelling. Så lärorikt och intressant:) Helt klart den bästa av Framgångstågets workshops!

Jag berättade min historia om Vägen till licensierad Personlig tränare.. I min berättelse lade jag in om min första kund:) Tänk ibland hur livet förändras...Om inte Åsa hade ringt mig den dagen i maj så hade jag inte haft Bootcamp träning, tror inte det i alla fall. Några dagar senare ringde Anki, som också ville vara med på träningen.. Båda tjejerna är fortfarande med i Bootcamp och i dag kallar jag dom även för mina vänner:)

Som inflyttningspresent fick jag biljetter till konsert i Kulturens hus med Arctic Voices. I går kväll var äntligen denna efterlängtade föreställning som heter En hyllning till Björn och Benny. Det var fullsatt och riktigt spännande eftersom både Åsa och Anki hade solonummer.

När Åsa kom in på scenen och sjöng
The winner takes it all
blev jag så berörd. En liten tår i ögat..Hon har en helt otrolig sångröst! Hon lyste upp hela scenen:)

Anki sjöng
Du måste finnas
Den låten passade henne helt perfekt! Hon såg så bra och självsäker ut på scenen och det märktes verkligen att hon älskade att sjunga. En sån vacker sång som sjungdes med en otrolig känsla!

Hela kören bjöd på en fantastisk konsert! Det var så roligt att vara där och jag hoppas att det blir snart igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar