tisdag 19 oktober 2010

Spring i benen

Egentligen var det gymträning som stod på schemat idag, men jag fick sådan lust att ge mig ut på en springtur:)

+6 grader i luften kändes så härligt. Endast solen som saknades. Hade ingen plan och inga måsten, utan bara springa...

Jag som älskar att planera, men ibland är det skönt att bara släppa allt och göra något helt annat.

Resultatet blev en runda på 45 min. Hittade längs vägen 3 olika backar som jag spurtade uppför..Den 1:a efter 10 min uppvärmningsjogg, och den andra var en grusbacke i skogen som jag sprang uppför 3 ggr. På hemvägen fann jag en jäättelåång som jag inte kunde springa förbi:) Denna backe var en riktig killer för benen och hjärtat..men det gick med en massa vilja och peppning:) Totalt 7 backintervaller.

Hoppas att vintern dröjer en liten stund till..vill ut fler gånger till mina nya favoriter:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar