torsdag 21 oktober 2010

Ny hemsida och blogg

Första gången jag fått sån här bra kontakt med axelmuskulaturen:) Har en gammal arbetsskada och har inte kunnat träna axlar, men efter massage, stretching och noggrann teknik kan jag till och med köra med tyngre vikter:) Nöjd med dagens träning. Körde också ett intervallpass på löpband och lite armhävningar. Sedan ca 15 min stretching.

Lunch med Anne på Mat&Prat. Båda beställde laxsallad och den var jättegod! Med Anne kan man verkligen prata om allt. Känns så bra att ha fått henne i mitt liv:) Hon ger så goda råd, men hon jobbar ju som psykolog också:)

Nu längtar jag tills min nya hemsida och blogg blir färdig.. Varit hos Johan på Ztudio.se. Det blir nya bilder, logga, nytt namn...Kommer att bli helt perfekt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar