lördag 30 januari 2010

Bootcamp på söndag!

Morgondagens pass startar kl 12 i B-hallen, Pontushallen.

På förra träningen hade jag med en utmaning till mina campers...200 reps med olika övningar på tid. Jag hade beräknat ca 20 min till denna utmaning men alla var klara på mindre än 5 min!:) Så i morgon blir det en tuffare utmaning..500 challange, he he.

Går ut på att göra totalt 500 reps på tid! En blandning av övningar för överkroppen och underkroppen. De första 100 blir 50 armhävningar, 20 hopp, 30 Mountain climbers... Man börjar med att klara alla 50 armhävningarna innan dom 20 hoppen. Vila gör man när man behöver, men det ska vara tufft. Är ju trots allt en utmaning :)

Gör er beredda för ett intensivt men roligt träningspass! Nybörjare är också välkommna!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar