måndag 11 januari 2010

Måndag

Sovmorgon :) Frukost och en promenix ute i det fina vädret, ca 30 min. Bakat bröd med fikon, mandlar och pumpakärnor. Blev supergott!

I kväll blir det gymträning med Farida :) Axlar, bröst och ev kondition står på schemat. Har lite träningsvärk från gårdagens ryggpass. Vi värmde upp med hantelrodd och sittande rodd. Sedan körde vi latsdrag och negativa chins. Avslutade med 25 min intervallträning på cykel samt stretching.

På tisdag ska vi på core och boxpass. Ska bli riktigt roligt! Sista inpuls-dagen blir ett tufft Benpass! Men jag älskar att träna ben :) Så jag längtar lite...

Blir tyvärr ingen Bootcamp denna vecka. Fullbokat på Pontushallen och Hälsans hus... men om vädret är milt och fint kör vi kanske ute:) Men jag återkommer om detta.

Ha en bra måndag allesammans!

1 kommentar:

  1. Hej Sofia!
    Tack för idag.. riktigt bra pass. Men imorgon blir det tufft. :)Farida

    SvaraRadera