onsdag 27 januari 2010

Rolig grej :o)

Liss är en av mina stora inspirationskällor inom fitnessvärlden och på hennes blogg fanns en award/utmaning som jag hakade på...

1. kopiera awarden till din blogg
2. länka till personen som gett dig awarden
3. berätta 7 faktagrejer om dig själv
4. välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till och länka till deras bloggar


Så här är lite fakta om mig...


1. Gillar att baka...bröd, muffins, pajer och annat smått och gott!

2. Bästa sångerskan enligt mig är Mariah Carey..A fan since the start:) Har alla hennes 17 skivor i min samling och fler lär det bli...

3. Varit så liten med låg självkänsla och ett självförtoende som legat i botten till att veta att jag duger precis som jag är och har börjat min långa resa till att förverkliga mina drömmar...stora som små:)

4. Älskar choklad! Ibland lite väl mycket :))

5. Har ett fadderbarn i Vietnam. En flicka som heter Pham Thi Anh som jag är så stolt över.

6. Mitt smultronställe är Seskarö där jag helst tillbringar mina sommardagar.

7. Tror på att man blir det man tänker...

Eftersom jag är ny bloggare så har jag inte än hittat 7 andra bloggare att ge awarden till. Ni kanske har några förslag? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar