onsdag 3 mars 2010

Seskarö


Sommar i stugan vid grillplatsen.

Har vila från träning i dag. Men jag ser att solen kikar fram och blev lite sugen på ett intervallpass..Kanske,kanske..Är öm och sliten i kroppen efter träningen i måndags och tisdags. Har tränat rygg, marklyft, axlar, mage och i morgon blir det Ben som ska piskas i form:)

Fredag och lördag jobbar jag på Glitter och då hinner jag nog inte med ngn träning. Men som sagt behöver min stackars kropp lite vila efter morgondagens benpass.

Längtar så mycket till att åka och hälsa på hos morfar, åka skidor i strålande sol! Bland det roligaste jag vet är att vara på Seskarö i slutet av mars när det bara är några minusgrader och solen värmer och man är ute i skidspåret i timmar, i bland åker man över isen till stugan och grillar lite. Så mysigt! Sedan somnar man så gott på kvällen :) Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar