onsdag 31 mars 2010

Nyheter på gång...

Har fullt upp just nu... Lite nyheter på gång :) Kan inte ännu berätta.. ideer som kommit till mig efter mitt möte med Helene Ahlson igår. Känns så bra just nu, vet bara inte riktigt vad jag ska börja med:) Vill göra ALLT NU! :) Dessutom måste jag börja köra hårt nu med min egen träning om jag ska platsa i hennes team. Helene är såå vältränad! :) Jättetrevlig och ödmjuk tjej.

Var på Hötorget igår och köpte apelsiner som var supergoda. Vill ha fler! Handlade också hem andra godsaker som ett frukt&grodd bröd (redan slut..:( Och en ekologisk mörk choklad från Pralinhuset som ska läggas i påskägget. + nötter och annat gott!

Skärtorsdag i morgon..Då blir det ekologisk laxfile till middag med grönsaker och quinoa. Mums!

Sov gott allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar