måndag 22 mars 2010

Träningsguiden



Köp Träningsguiden och få en timme Personlig Träning!

Hos mig ingår detta:

10 min konsultation -vi pratar om dina mål och träningsbakgrund, livssituation mm Sedan lägger jag upp en planering med träning och kost om du vill fortsätta träna med mig som din PT. Jag hjälper dig till ett friskare och rikare liv så bra som jag någonsin kan! :) Detta är mitt mål som PT.

25 min styrka -vi tränar igenom hela kroppen. Fokus på funktionella Bodyweight övningar och fria vikter.

15 min kondition -intervall träning på din nivå. Ex powerwalk, jogging, cirkelträning, hopprep...

10 min stretch/nedvarvning och utvärdering -feedback, ev samarbete mot att nå dina mål. Vilken tjänst du är intresserad av mm.

Passa på! Detta erbjudande är värt ca 500-700kr.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar