torsdag 31 december 2009

Nyårsafton

Gott Nytt År!

2010 är året jag ska göra en del förändringar i mitt liv. Det gäller i mitt yrke som PT och privat.

Jag hoppas kunna hjälpa fler till ett hälsosamt liv med min blogg och Bootcamp samt en ny tjänst: Pt-online. Den tjänsten blir klar i januari och vänder sig till hela Sverige som behöver hjälp med träning och kost. Jag kommer att ha mer Bootcamp-pass när det närmar sig vår och sommar, men då är vi utomhus igen. Jag längtar redan nu för det var så roligt i sommar :) Vi kommer bli ett gäng vältränade tjejer och killar ;)

Min egna träning kommer att planeras noga med ett slutmål i December. Jag vill tävla i Bodyfitness... Har länge varit en av mina drömmar, så nu eller aldrig! :)Det blir en tuff men rolig utmaning! Detta blir ett nyårslöfte :)

Ha en rolig nyårsafton! Så ses vi 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar