onsdag 16 december 2009

16 December

Grattis till brorsan som fyller 24 idag! Ska snart iväg och fira med tårta som pappa och min andra bror bakat :)

Har handlat julklappar idag till bröderna, pappa, morbror och min kompis Farida :) Hoppas alla blir nöjda... lunch med Helen och Lina. Beställde min favvo, Kycling & avocado-macka. Mums vad gott!

Vilat från träning i 2 dagar...behövdes verkligen. Men i morgon kör jag ett pass med balansboll, hantlar och bodyweight. Axlar, bröst och triceps som ska få sig en ordentlig omgång :)

I dag kom en av mina nya bootcamp- deltagare in på Glitter och handlade. Hon var så trevlig och gullig. Hon var nöjd med träningen och ska fortsätta och värvat en till :) Roligt med nya deltagare :) Nästa Bootcamp är på söndag i Pontushallen kl 9.30. Välkommen till nya och gamla medlemmar!

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar