onsdag 23 december 2009

Jul

Nu är alla klappar inslagna och jag sitter och myser i soffan med en kopp te. Jag ska få öppna en julklapp från syster och hon får en från mig. Vi brukar öppna en varsin klapp den 23:e och en på Julaftons morgon. Det är en liten tradition vi har:) I hennes paket gömmer sig strumpbyxor och Christina Aguileras nya parfym + en sminkväska från H&M. Hon kommer bli så glad:)

Min maraton-vecka på Glitter är över och det ska bli skönt med två dagar ledigt. Sedan jobbar jag på annandan och på söndag har jag Bootcamp i Pontushallen kl 11.00.

I morgon ska jag ha lite sovmorgon, sedan frukost och styrketräning(bröst,biceps och axlar)och hoppreps-intervaller. Sedan ska pappa elda utebastu och efter det blir det att fira julaton med familjen :)

Önskar alla en riktigt god jul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar