måndag 5 april 2010

Min påskhelg

Levt Seskarö-liv under Påskhelgen.. Så härligt att bara vara i nuet..ingen stress eller måsten när man är på ön. Längtar tillbaks...Nästa tripp blir en helg i maj eller i början på juni :) Promenad på morgonen och sedan bastubad och en tupplur. Sjöluften suger ordentligt, sover så tungt på nätterna. Har lagt mig tidigt och vaknat vid 8, men ändå behövs en powernap efter lunch:) Är ordentligt utvilad nu..Massor av energi till veckans träningspass och jobb :))

I 3 veckor ska jag lägga lite extra krut på axlar under veckans 4 styrkepass. Sedan vila i 1 vecka..då prio ett blir ryggen i 3 veckor framåt...och i slutet av maj prioriteras mage med extra övningar.. Så håller jag på tills jag har gått igenom hela kroppen.. Hoppas detta ger något :) Mer muskler önskas!:)

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar