torsdag 15 april 2010

Happy day :)

Härligt med en kort promenix i morse för att mjuka upp min stela kropp. Sovit på sidan och då får jag alltid ont i axlar/nacke... Men nu känns allt bra :) Efter 55 min träning och stretching. Smärtan borta! :)

En ny övning jag börjat med tar ordentligt på mage...En helkroppsövning som går ut på att ha ostadigt underlag för både händer och fötter...men detta är inget för nybörjaren! Bra balans krävs och att du har ett ordentligt buktryck. Du väcker nervsystemet med ostadiga övningar. Bra om man har några envisa muskelgrupper och super för fettförbränningen :) Gör ingen övningsbeskrivning för att jag inte vill att någon gör övningen med fel teknik. Men visar den gärna, så det är bara att haffa mig för en liten demonstration ;)

I kväll kör vi ett konditionspass på Bootcamp-passet. Ute! Har inga överraskningar för er som varit med på konditionspassen, men ni vet att vi har roligt när vi kör! ;)

Ha en Happy day allesammans! Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar