onsdag 17 februari 2010

Onsdag

Gårdagens träning blev ett kort men högintensivt. Sov lite för länge på morgonen och fick bråttom att hinna med träning innan jobb. Hade 35 min på mig...marklyft, (orkade lyfta 4 reps extra på tunga vikten:)sedan knäböj som blev superset tillsammans med rodd..tufft och svettigt men härligt efteråt :) Sprang in i duschen och sedan lunch och i väg till jobbet...Jag hann! Oftast blir det bäst träning när tiden är knapp..i alla fall för mig.

Fyllt kyl och frys med mat från ica + gott till systers kalas i helgen :) Hon ska baka chokladpaj och smulpaj och jag ska bidra med morotskaka..mums! Längtar!

Tjuvstartade lite igår med att baka supergoda semlor! "Nyttigade" till receptet lite. Vi åt 1 var med grädde och 1 till (oops! d var ju så gott!) med kesella och jordgubbe. Åh, ska nog äta 1 kesellasemla med jordgubbe till kvällsfikat.

Nu ska jag stretcha mina ömma muskler och se Förkväll kl 5. Sedan laga middag..lax med massa grönsaker till.

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar