onsdag 10 februari 2010

Onsdag

Yoga och stretch kändes så bra för min stela kropp:) Har slarvat med stretching och det börjar sätta sina spår så nu blir det smidighetsövningar nästan varje dag.

Jag ska ha med några yoga-övningar på Bootcamp nästa pass som blir nu på lördag i Pontushallen.

I morgon ska jag träna ett tungt benpass. Marklyften hoppar jag över denna vecka och byter mot 1-ben utfall med viktplattor. Den övningen biter reläjt i rumpa och lår. Vader tränas också efter ett långt uppehåll så jag lär få träningsvärk:)

I mars ska jag till Stockholm och träffa en av mina förebilder inom fitness-världen:) Hon har verkligen lyckats med det jag drömmer om :) Jag ska vara väl förberedd så jag får ut så mycket som möjligt av mötet. Vem hon är? Det säger jag när det närmar sig...Längtar!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar