onsdag 2 juni 2010

Min dag

Benen fick en ordentlig omgång bland skivstänger och vikter. Plyometrisk träning med hopp upp på bänk som avslutas i en knäböj. Denna övning i superset med frontböj. Sedan superset med raka marklyft och hantelrodd. Totalt 16 set på ca 45 min.

Känns bra igen..Har varit mycket stress och lite träning i 2 veckor, men nu är jag tillbaka :) Hårdkörning i 3 veckor!! Blir en utmaning att hitta tid, eftersom att jag jobbar heltid på Glitter nästa vecka och veckan därpå. Behövs planering och förberedelse..men detta är en av mina starkaste sidor. Träningsplaneringen är färdig att följa.. 2 veckor med färdiga lunch/mellis-lådor, vakna tidigare för att hinna träna, i säng tidigt på kvällen..om allt detta funkar blir det inga problem alls;)

En nyhet...Superfruits kosttillskott..berättar mer så håll utkik :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar