måndag 14 juni 2010

Måndag


Vältränade Helene Ahlson.

Kvällens Bootcamp blev inte som jag hade planerat. Regnade när vi kom till ormberget så jag hade någon minut att komma på något annat. Påhittig som jag är, var det inga problem;) Vi tog skydd under tak och körde utfall med 1 ben, dips och höga step up som tar ordentligt på rumpa och lår. Sedan kondition runt 2.6 km spåret och avslutning med mage och stretching. 60 minuters genomkörare!

Nästa pass är på torsdag och då kommer några 3 min challenge..spännande:)

I morgon ska jag på en härlig massage. Storhandla mat..Längtar, lite fattigt här hemma i kyl och skafferi:(. Ska fyllas med massa nyttigheter! :)

Fick ett mms från Helene Ahlson i morse som jag inte kan läsa :(. Hoppas jag får fram det i morgon. Är nyfiken vad hon skickat till mig..

Sov gott mina träningsvänner och ni andra! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar