fredag 21 maj 2010

Att fatta beslut

Overkligt, otroligt, spännande, skrämmande och frigörande är ord som sammanfattar upplevelsen som jag varit med om...När jag tänker tillbaka känns det som i en film..att jag har tittat på och inte deltagit...utan istället betraktat allt vid sidan om.

2 dagar på Brändön igen..Men denna gång var lite annorlunda. Vi startade dagen med ekonomi och affärsutveckling och på kvällen var det dags för vad vi alla väntat på..
Det enda vi fick veta från början var att vi skulle vara med på en kvällsaktivitet som kan förändra...som handlar om att fatta beslut..Vi har spekulerat hit och dit om vad det skulle kunna vara. Någon sa att vi kanske ska gå på glödande kol?!..hm..Det var helt rätt!! Jag har gått på glödande kol! Trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag någonsin skulle våga göra det, eller ens få den möjligheten. Vi fick förbereda oss i nästan 3 timmar..olika övningar och sagor. I en av övningarna hände något med mig som inte går att förklara, en overklig och obeskrivlig känsla. Kan tänka mig att det känns så när man är i djup meditation eller nåt..Och sedan när jag stod barfota framför kolbädden så tänkte jag NU eller ALDRIG..jag vill, men vågar inte..hade inte riktigt hittat det där lugnet och kraften som vi skulle, så jag var på väg att gå tillbaka..trodde att jag skulle bränna mig..men då gick jag bara över det glödande kolet och tänkte sedan.. Shit, jag gjorde det! Kände inget i fötterna förutom ett stick i ena foten som jag sedan doppade i vattenbaljan. Fick en liten blåsa som försvann med Aloe Vera gel:) Om jag får möjligheten att gå på glödande kol igen så kommer jag att ta den!;) Helt klart! Ett minne för evigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar