tisdag 13 juli 2010

svettigt värre

Har nog aldrig svettats så mycket som jag gjorde i dag!

60 min styrketräning med 10 min hopprepsintervaller, 200 snabba hopp med olika variationer som repeterades 5 ggr med 30 sekunder vila mellan varje 200 hopp. Sedan 10 min uppvärmning för axlar och stretching mm.

Efter detta blev det marklyft i dubbla set, 5 marklyft & 5 armhävningar med händer på skivstång (ostadigt..tar bra på magmusklerna) och utan vila repeterades detta igen. Körde detta i 4 omgångar. Nästa superset blev 1-bens utfall med 10 kg viktplatta & rodd. Totalt 4 set. Avslutade med militärpressar i 4 set.

Vilket pass!:) Behövs ganska mycket återhämtning. Somnade på spikmattan. Var helt slut i kroppen. Detta träningspass fick 2 stjärnor i kanten;).

Detta är min andra vecka som vikarierande butikschef på Glitter. Hinner inte träna och sova som jag är van vid. Men de bästa träningspassen brukar komma när jag inte har så mycket tid. Som i dag och i fredags på ormberget med Åsa och Dan. Då hade jag enormt mycket energi på backträningen. Men är inte i närheten av mina "bootcampers". ;) Men det gör inget. Är hellre en bra tränare:)

Ses på torsdagens pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar