fredag 2 juli 2010

Ledig dag:)

Träning med lillebror Niclas när han har orkat vakna...Hinner nog med lunch innan tror jag. Lina har tränat med brorsan det hon lärt sig på mina pass, och jag kör styrketräning med vikter.

Dagens träning för Nicke blir ett helkroppspass med fokus på rygg och axlar & tyngre benträning för att få igång förbränningen i kroppen. Han har blivit mycket bättre på knäböj, så idag tänkte jag att vi gör frontböj (knäböj med skivstång framför kroppen), som tar mer på magen eftersom man måste ha ett ordentligt buktryck så att man kan hålla hela överkroppen upprätt. Detta är en av mina favoriter:) En annan favorit är marklyft som jag tänkte ta några set. Viktigt med tekniken när du tränar med vikter! Vill bara påminna;)

I morgon blir det Bootcamp. Har inte klart ännu med vad vi ska göra, men ska ha lite nya övningar med igen. Magträning har jag redan lovat, men inte hur eller vad;) Blir inga vanliga crunches i alla fall...tycker det är liite tråkigt;)..

Ha en bra Fredag! Och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar