måndag 26 juli 2010

Måndag

Har varit väldigt lite bloggande för mig, jag vet. Just nu är allt så körigt och mycket att fixa. Vet inte om jag ska skratta eller gråta...men har inte klart med lägenhet ännu. Måste flytta ut denna vecka. Skrattar hellre:) ha, ha. Har i alla fall äntligen hittat..men det är ju en del andra intressenter på dessa lägenheter. Så jag hoppas att jag har någonstans att flytta in i helgen. Varit en riktig rysare.. Jag tror ju på attraktionslagen, så då ska jag ju ha en lägenhet alldeles strax;)

I morgon har jag tänkt att träna :) Styrketräning med mina favoriter hopprep, hantlar, skivstång, viktplattor och balansbräda. Känner för en ordentlig genomkörare! Och sedan på kvällens Bootcamp ska vi ha backträning som avslutnig. Härligt!:)

Nu sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar