måndag 30 november 2009

Nytt År, Nya Mål

2010 kommer att bli ett år då jag ska nå många av mina upsatta mål. Istället för att ge ett nyårslöfte så börjar jag redan nu, varför vänta en hel månad?! Förra veckan smygbörjade jag med min resa till denna dröm som jag har haft ett tag... Först bestämde jag mig för att försöka uppfylla min dröm, sedan gjorde jag upp en plan med mål, och dessa mål har delats in i delmål som ska nås vid speciella tidpunkter nästa år. Delmålen har sedan delats in i steg.


Min kropp blir min "utbildning"...Alla mina kunskaper om träning och kost kommer att sättas på prov till att nå mitt slutgiltiga mål. Så om allt går min väg ska min dröm manifesteras om nästan exakt ett år från idag. Det blir en riktig utmaning...:) Men nu finns inga ursäkter längre...finns inga begränsningar.



Följ din inre känsla- då kan inget gå fel. Våga förverkliga dina drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar