måndag 30 augusti 2010

Kitchen-workout

Till mitt träningspass i morse hade jag en viktplatta på 10 kg och en stol som hjälpmedel. Denna workout gjorde jag i köket med musik från min spotify-playlist:) Vilket grymt pass! Behövs inte så mycket för att få till en riktigt bra träning. Andfådd och riktigt svettig klev jag in i duschen efter 39 min (+ stretching).

Först värmde jag upp i 10 min med olika övningar som knäböj, armhävningar och utfall. Sedan cirkelträning med 6 övningar och 10 reps på varje övning. Allt gjordes i ett svep. Totalt 3 varv med 1-2 min vila mellan varje omgång. Min tid blev 23 min. Ska nästa gång försöka klara det på 20 min.

Efter några minuter vila tränade jag mage. 3 övningar, 2 varv, totalt 6 min. Orkade inte ett 3:e varv. Men nästa gång ska jag! Då blir tiden ca 10 min.

Om ni vill testa detta pass själva är ni välkommen till nästa Bootcamp som är på fredag kl 18.00 ;)

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar